Nutrició

L’equip de Vitampleni, a través del seu segell Vitamsport, liderat per la nutricionista Àstrid Barqué, ens ha assessorat sobre quins són els aliments necessaris que hem de tenir als nostres avituallaments per a que els corredors puguin rendir en unes condicions òptimes. Així doncs, us presentem el document que hem confeccionat per a que sapigueu quins aliments us anireu trobant. Volem afegir que és provable que us trobeu algun producte més, però no el tenim contemplat a la proposta presentada.

Composició Avituallaments Ultra Trail Naut Aran 2017

L’equip de Vitampleni també us ofereix el seu servei Rendi+, que us ajudarà a arribar més ben preparats a la cursa, amb consells i pautes nutricionals tant per els dies previs com el dia de la cursa, com en dies posteriors.

Rendi+ Vitampleni

Heu de tenir en compte que les modalitats Trail i Short també creuen per alguns d’aquests avituallaments, els quals detallem a continuació:

Trail: Cp1 Eth Orri, Cp2 Montgarri, Cp3 Lac de Montoliu, CP4 Estanhet deth torn, Cp5 Coret de Varradòs, Cp 6 Salardú.

Short: Cp1 Coret de Varradòs.

D’altra banda, en Jordi Barenys Cayuela (nutricionista) ens acompanyarà durant tots aquests mesos, facilitant-nos informació útil per aprendre com alimentar-nos correctament segons el moment de la temporada, en els dies d’entrenament, en els dies de descans, etc. Feu-hi un cop d’ull tot clicant als següents enllaços:

Ingesta en dies d’entrenament

Exemples àpats pre i post entrenament

Alimentos que nos pueden ayudar a ganar musculatura